Samsung Jet™ 85 Multi steelstofzuiger VS20C852CTN/WA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet™ 85 Multi steelstofzuiger VS20C852CTN/WA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patrick 25-02-2024

Zeer tevreden over prijs/kwaliteit

Na goed onderzoeken op het internet kwamen we uit bij dit model. De prijs kwaliteit verhouding leek in orde en na een paar dagen kan ik bevestigen dat het een hele goede aankoop was. Hij doet zeker niet onder voor het meer bekende merk dat bijna twee keer zo duur is. Het display waarop je ziet hoe lang je nog kunt stofzuigen is heel accuraat. Accuduur is wel een ding, met alle steelstofzuigers. Twintig minuten aan een stuk op stand medium wil wel lukken, maar de 60 minuten haal je nooit. Dat hoeft wat ons betreft ook niet want deze is meer bedoeld om even snel wat op te zuigen en vervangt niet een gewone stofzuiger (misschien wel voor een hele kleine woning). Ook de borstel voor dierharen werkt goed.

Pluspunten

• Voelt degelijk aan
  • Niet teveel lawaai
  • bediening is zeer eenvoudig
  • voldoende accessoires

Minpunten

• Accuduur is redelijk
  • Muurhouder voelt wat goedkoop aan
  • Geen plek op muursteun voor extra voet

g**********@g***************** 09-12-2023

zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Fijne stofzuiger , zeer gebruiksvriendelijk, weinig lawaai. Makkelijk te reinigen
Fijn dat er licht op zit voor de donkere hoekjes.Accu zou wat zwaarder mogen
Ik zou hem zeker aanbevelen aan derden

Pluspunten

• licht
  • niet te zwaar

Minpunten

• accu mag zwaarder
  • steel beschadigd vrij snel

Luna96 11-11-2023

Multifunctionele gemakkelijke stofzuiger

Ik heb de stofzuiger mogen testen en ben er zeer enthousiast over!

Met veel gemak heb ik het huis schoongemaakt in mijn testperiode. De stofzuiger glijdt simpel over onze gietvloer en kan ik met een handomdraai een bijpassend kopstuk erop plaatsen, zodat ik het kleed, de plinten en de bank schoon kan maken. Goed om te weten, dat er ook een opzetstuk voor huisdieren bij geleverd word. Ideaal voor huishouden net als de mijne met een hond of kat.

Persoonlijk vind ik de prijs wat aan de hoge kant, maar je krijgt voor mijn gevoel wel echt waar voor je geld. De gebruikte materialen en het design zijn van topkwaliteit. Het is naar mijn idee een stofzuiger die lang mee kan gaan. Tevens is het korte opzet stuk ook ideaal voor de snelle schoonmaakbeurt, als je perongeluk iets hebt laten vallen. Mijn ervaring met de verschillende snelheden is als volgt: De minimale stand, kon ik makkelijk mijn gehele appartement mee schoonmaken en was wat mij betreft krachtig genoeg. De medium stand is het fijnst, waar je daadwerkelijk wel het kracht verschil voelt. De maximale stand is extreem goed en voor de snelle schoonmaak beurt ideaal, echter is de batterij dan wel vrij snel leeg. Ik zou ieder die in deze prijscategorie een steelstofzuiger zoekt het product zeker aanraden.

Pluspunten

• Opzetstukken
  • Gebruikte materialen
  • Zuigkracht
  • Vloertypen
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Prijs
  • Batterij duur max stand